මව් බිමෙන් බැහැරව ශීත හිමරටක වෙසෙන ශ්‍රී ලාංකිකයෙකුගේ මතක මංපෙත ........

Saturday, November 28, 2020

කමලා නැන්දා ගේ පැතුම 3 .......ආචාර්ය සරත් චන්ද්‍රසේකර .....රේඩියෝ කෙටිකතා

 

අනේ ඉතින් මගේ ජීවිතෙත් හැටි. වෙනදාට සිගිතියි , පුතයි එක්ක ගම්පහ යන මම කොහෙද ?


බබාට ඕන  නම් පින්තූර ටිකක් ගන්න පුතාටයි නංගිටයි යවන්න .


මොහොතින් මොහොත රමණිගේ මනස තැම්පත් වූ බවක් ඇයට දැනිණ. 

අනාගතය පිළිබද බලාපොරොත්තුවක් ටිකෙන් ටික සිත තුල ජනනය වන බව 

ඇයට තේරුම් ගියේය .


සුරංජන්  අය්යේ ,.... නෑ රත්තරං .... හරි අමුතු පැත්තකට යනවා කියල දැනෙනවා ..


මේ කෙටිකතාවක් අහන කාලයයි . අහල බලන්න ඔබ හරි ඔබ දන්න කෙනෙක් හරි මේ කතාවේ ඉන්නවද කියල ...

අද කතාව  ආචාර්ය සරත් චන්ද්‍රසේකර ගේ    කමලා නැන්දා ගේ පැතුම 3.....


මේ කතාවේ පළමු කොටස සදහා මේ යොමුව බලන්න

http://ahasgawwenehalokaya.blogspot.com/2018/06/blog-post_21.html

මේ කතාවේ දෙවන  කොටස සදහා මේ යොමුව බලන්න

http://ahasgawwenehalokaya.blogspot.com/2020/05/2.html




කැනඩාවෙන් වෙබ්ගත වන සවන අන්තර්ජාල ගුවන් විදුලියේ විකාශය වූවකි .

http://sawana.ca/

විශේෂ ස්තූතිය කැනඩාවේ සවන අන්තරජාල රේඩියෝවේ නියමු ප්‍රවීණ ගුවන් විදුලි මාධ්‍යවේදී වසන්ත ලංකාතිලකයන්ට


සේයාරූ - අන්තර්ජාලයෙන් -

                Google Images  සියළු හිමිකම් මුල් හිමිකරුවන් සතුයි




මගේ ලිපි අතර ඇති අකුරු වැරදි ගැන අදහස් දක්වන ඔබට ස්තුතියි. සිංහල භාෂාවෙන් ලිවීම සදහා මා භාවිතා කරන්නේ ගූගල් ආදාන මෙවලමයි. සමහර විටෙක මට අවශ්ය අකුරු සොයාගැනීමට අපහසු වීම ගැන මගේ කණගාටුව.

මේ සටහන ගැන ඔබේ අදහස් පහතින් ලියන්නඔබේ ගුණ දොස් මගේ ඉදිරි නිර්මාණ එළිය කරාවි



2 comments:

  1. What you are doing with Vasantha is highly commendable for world listeners. A good mix of programs, multitude of voices and insightful thoughts coupled with meaningful songs you are rendering an excellent service to all of us. Long life. Sarath Chandrasekere

    ReplyDelete