මව් බිමෙන් බැහැරව ශීත හිමරටක වෙසෙන ශ්‍රී ලාංකිකයෙකුගේ මතක මංපෙත ........

Saturday, March 20, 2021

එදා ඔබ ආයෙමත් හොයනවා........අනුරුද්ධ වැලිගමගේ......කවි..........




ඉගිමරන තරු රෑන

නුවර වැව කෙලවරක

හැංගිලා හද දිහා බලනවා

හොරෙන් ඇවිදින් හෙමින්

නිදන ඔබ දිහාවේ

හෙමි හිමින් මම ඇවිත් බලනවා ....

 

මතකයන් දිගේ ඇවිද

වැව රවුම වටේටම

හෙමි හෙමින් හිත මගේ දුවනවා

ඔබේ අත අල්ලගෙන

තරුණ පෙම් යුවලක්ව

හේවිසිය අතරෙ හිත දුවනවා ...... 

 

බාලිකාවෙන් ඇවිත්

ඇහැල මල් ගස් යටින්

හිත ඇතුලෙ පෙරහැරක් දුවනවා

පැතුම් මල් පුරෝගෙන

 ඔබ දකින මොහොතකට

 මල් පාරේ මම ඇවිත් ඉන්නවා......

 

ගලහ හන්දියේ ඉදන්

හන්තාන පාමුලට

එක කුඩේ සෙවණ අපි විදිනවා

අහස් ගව්වෙන් ඇවිත්

අත් දෙකෙන් ඇස් වහන

එදා ඔබ ආයෙමත් හොයනවා

 

 අනුරුද්ධ වැලිගමගේ


සේයාරූ -  අන්තර්ජාලයෙන්  Google Images


               සියළු හිමිකම් මුල් හිමිකරුවන් සතුයි.

 


මගේ ලිපි අතර ඇති අකුරු වැරදි ගැන අදහස් දක්වන ඔබට ස්තුතියි. සිංහල භාෂාවෙන් ලිවීම සදහා මා භාවිතා කරන්නේ ගූගල් ආදාන මෙවලමයි. සමහර විටෙක මට අවශ්‍ය අකුරු සොයාගැනීමට අපහසු වීම ගැන මගේ කණගාටුව. 


 


මේ සටහන ගැන ඔබේ අදහස් පහතින් ලියන්න. ඔබේ ගුණ දොස් මගේ ඉදිරි නිර්මාණ එළිය කරාවි

No comments:

Post a Comment