මව් බිමෙන් බැහැරව ශීත හිමරටක වෙසෙන ශ්‍රී ලාංකිකයෙකුගේ මතක මංපෙත ........

Saturday, March 26, 2022

දොයි දොයි දොයි බෝනික්කෝ ... බයි බයි බයි බෝනික්කෝ




 තරු එක්කොට මාලයකට

 නුබේ ගෙලේ පලදන්නම්

දේදුන්නේ පාටවලින්

 ගවුම් පොඩිය සරසන්නම්

දොයි දොයි දොයි බෝනික්කෝ .

 බයි බයි බයි බෝනික්කෝ ..

 මට පොත් පාඩම් කරන්න

 නිදාගන්න බෝනික්කෝ .......

 

අම්ම එක්ක කඩේ ගිහින්

 වළලු ටිකක් ගෙන දෙන්නම්

 ජම්බු ගහේ ඉදුණු ජම්බු

 තෝරල කඩලා දෙන්නම්

දොයි දොයි දොයි බෝනික්කෝ ...

 බයි බයි බයි බෝනික්කෝ .

නාඩා ඉතින් නිදියගන්න

මගේ පුංචි බෝනික්කෝ

 

චක්කරේ පාඩම් කරන්න

කවි පන්තිය කියවගන්න

හරියට පාඩම් නොකරොත්

 සැවොම හිනාවෙවී ඔන්න

දොයි දොයි දොයි බෝනික්කෝ ...

 බයි බයි බයි බෝනික්කෝ

මට දැන් පාඩම් කරන්න

 නාඩා ඉතින් නිදියගන්න//

 

අනුරුද්ධ වැලිගමගේ



1991-1994  වකවානුවේදී ජාතික රූපවාහිනියේ ළමා ගී සහ උදාර වැඩසටහන් වෙනුවෙන් ලියැවුනකි.

දෘශ්‍ය පිටපත් හෝ විකාශ දින  වකවානු පිළිබද තොරතුරු නොමැත.

මේ ගීත ගායනා කල හෝ සංගීත නිර්මාණ  කල ශිල්පීන් හෝ දෘශ්‍ය පිටපත් ඇතොත් අමතන්න. 


සේයාරූ -  අන්තර්ජාලයෙන්  Google Images

               සියළු හිමිකම් මුල් හිමිකරුවන් සතුයි.

මගේ ලිපි අතර ඇති අකුරු වැරදි ගැන අදහස් දක්වන ඔබට ස්තුතියිසිංහල භාෂාවෙන් ලිවීම සදහා මා භාවිතා කරන්නේ ගූගල් ආදාන මෙවලමයිසමහර විටෙක මට අවශ් අකුරු සොයාගැනීමට අපහසු වීම ගැන මගේ

 කණගාටුව

මේ සටහන ගැන ඔබේ අදහස් පහතින් ලියන්නඔබේ ගුණ දොස් මගේ ඉදිරි නිර්මාණ එළිය කරාවි


4 comments:

  1. ඒ දවස් වල ඉඳන්ම ගීත රචකයෙක් නේ . එළ

    ReplyDelete
    Replies
    1. අජිත් ඔබේ ප්‍රතිචාරයට ස්තුතියි.

      Delete
  2. Replies
    1. ඔබේ ප්‍රතිචාරයට බොහොම ස්තුතියි.

      Delete