මව් බිමෙන් බැහැරව ශීත හිමරටක වෙසෙන ශ්‍රී ලාංකිකයෙකුගේ මතක මංපෙත ........

Saturday, June 30, 2018

සුදීල් අය්යා සහ ටාකු ......රේඩියෝ කෙටිකතාව .......තිසරි ශිඛා

Young man's 10-year battle to stay alive | Morning Bulletin


මේ කෙටිකතාවක් අහන කාලයයි . අහල බලන්න ඔබ හරි ඔබ දන්න කෙනෙක් හරි මේ කතාවේ ඉන්නවද කියල


සුදීල් අය්යා .......

young-man-1281282_1920(1) – Norris

සුදීල් අය්යලගේ ගෙදර තිබ්බෙ හූවක දුරින් වුණත් සුදීල් අය්යා වැඩිපුර හිටියේ අපේ 
ගෙදර කිව්වොත් ඒක හරි ............

පුංචි කාලෙ නම් මට සුදීල් අය්යා ගැන තරහක් තිබ්බේ සුදීල් අය්යට චම්මලාගෙන් මට
වැඩිය ආදරයක් ලැබුණු හින්ද ......

එයාගෙ කෑම පිගානට ලොකු මාළු කෑල්ල වැටෙනකොට වැඩිපුර එළවළු බත් වැටෙනකොට
මම සුදීල් අය්යත් එක්ක රණ්ඩු කලා මට මතකයි .....

My Diary – My Way Diaries


ටාකු .......


INDONESIAN FOOD: Nasi Goreng & My Recipe - YouTube ...

අපේ ගෙදර සීනුව නාදවුණා අවේලාවේ ......

මම පුදුමයෙන් දොර ඇරිය .....

කෑම බන්දේසියක් අරන් හිටගෙන දොර ගාව හිටගෙන හිටපු ගෑනු ළමයා මට හිනාවුණා ....






සවනට රචනා කලේ තිසරි ශිඛා

කැනඩාවෙන් වෙබ්ගත වන සවන අන්තර්ජාල ගුවන් විදුලියේ විකාශය වූවකි .



http://sawana.ca/



විශේෂ ස්තූතිය කැනඩාවේ සවන අන්තරජාල රේඩියෝවේ නියමු ප්‍රවීණ ගුවන් විදුලි මාධ්‍යවේදී වසන්ත ලංකාතිලකයන්ට

Image result for Sawana radioImage result for Sawana radio


සේයාරූ   අන්තර්ජාලයෙන්  Google Images

             සියළු හිමිකම් මුල් හිමිකරුවන් සතුයි.

 Should I take a job at my sister's company? | Money | The Guardian

මගේ ලිපි අතර ඇති අකුරු වැරදි ගැන අදහස් දක්වන ඔබට ස්තුතියි. සිංහල භාෂාවෙන් ලිවීම සදහා මා භාවිතා කරන්නේ ගූගල් ආදාන මෙවලමයි. සමහර විටෙක මට අවශ් අකුරු සොයාගැනීමට අපහසු වීම ගැන මගේ කණගාටුව

 


No comments:

Post a Comment